Φάβα παραδοσιακή

Φάβα παραδοσιακή

Φάβα παραδοσιακή

Η φάβα αποτελεί ένα εξαιρετικά νόστιμο πιάτο. Καταναλώνεται κυρίως καλοκαίρι και όχι μόνο. Περιέχει σημαντική περιεκτικότητα σε φυτικές πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και βιταμίνες συμπλέγματος Β. Ο χυμός λεμονιού και το κρεμμύδι που συνοδεύουν το πιάτο, βοηθούν στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου. Παρακάτω μπορείς να δεις την διατροφική ανάλυση της συγκεκριμένης συνταγής.

Διατροφική ανάλυση ανά μερίδα (190γρ.)

Η διατροφική ανάλυση της συνταγής, πραγματοποιήθηκε με το διαιτολογικό λογισμικό evexis

Υλικά

Για το βράσιμο (περίπου 1300γρ. βρασμένη φάβα)
  • Νερό ζεστό (1200γρ.)
  • Φάβα (500γρ.)
  • Καρότο (1τμχ)
  • Κρεμμύδι (1 μικρό)
  • Δάφνη (1 φ.)
  • Μπαχάρι (2τμχ)
  • Αλάτι (1 κ.γλ.)
Για το τελικό πιάτο 380γρ. φάβα έτοιμη:
  • Φάβα βρασμένη (360γρ.)
  • Ελαιόλαδο (1 κ.σ.)
  • Λεμόνι (1.5 κ.σ.)
  • Ρίγανη (1/4 κ.γλ.)
  • Αλάτι (2 γρ.)

Διαδικασία:

– Κόβουμε σε λεπτά κομμάτια το καρότο και το κρεμμύδι.

– Σε μία κατσαρόλα ρίχνουμε το νερό, την φάβα, το καρότο,το κρεμμύδι, την δάφνη, τα μπαχάρια και το αλάτι (1 κ.γλ.)

– Αφήνουμε να βράσει για 30 λεπτά ή  μέχρι να χυλώσει.

-Για να ετοιμάσουμε το πιάτο μας, ρίχνουμε τον χυλό φάβας σε ένα δοχείο και με την ράβδο πολτοποιούμε.

-Έπειτα ρίχνουμε το ελαιόλαδο, το λεμόνι, την ρίγανη και το αλάτι. Το πιάτο είναι έτοιμο!

 

Τεμαχίζοντας το καρότο και το κρεμμύδι
Ρίχνοντας τα για βράσιμο
Μόλις χύλωσε, είναι έτοιμη
Περασμένη από την ράβδο