Μπάρες δημητριακών

Ωμοφαγική μπάρα δημητριακών

Μπάρες δημητριακών

Εάν σας ενδιαφέρει να έχετε ένα υγιεινό σνακ για εσάς ή το παιδί σας, την συγκεκριμένη συνταγή με τις μπάρες δημητριακών, αξίζει να την δοκιμάσετε. Ένα πλούσιο σνακ για μικρούς και μεγάλους. Μπορεί να παρασκευαστεί στο σπίτι, αποφεύγοντας έτσι αμφιβόλου διατροφικής ποιότητας, μπάρες δημητριακών του εμπορίου.

Διατροφική Ανάλυση ανά 50gr. μπάρας

Ωμοφαγικές μπάρες

Η διατροφική ανάλυση της συνταγής, πραγματοποιήθηκε με το διαιτολογικό λογισμικό evexis

Υλικά (4 μπάρες των 50γρ.)

  • Νιφάδες Βρώμη (3 κ. σ.)
  • Cranberries ( 1 κ. σ.)
  • Σταφίδες (2 κ.σ.)
  • Φουντούκια (1 κ.σ.)
  • Αμύγδαλα (1κ.σ.)
  • Χουρμάδες (110 γρ.)
  • Χαρουπόμελο (1 κ. σ)
  • Ζεστό νερό (3 κ. σ)

Περιγραφή:

– Αφού αφαιρέσουμε τα κουκούτσια από τους  χουρμάδες, τους βάζουμε  στο μούλτι μαζί με μία κουταλιά σταφίδες , το  χαρουπόμελο και το νερό και τα ανακατεύουμε όλα μαζί. Αναμιγνύουμε τα υπόλοιπα στερεά υλικά. Στην συνέχεια προσθέτουμε και το μείγμα από το μούλτι και ανακατεύουμε με μία σπάτουλα ή  με τα χέρια. Επιθυμητό είναι να είναι συμπαγές και όχι υδαρές.

– Αφού ετοιμάσουμε το μίγμα, υπάρχουν 2 εκδοχές:  Είτε να ψήσουμε το μίγμα και να φτιάξουμε μια συμπαγής μπάρα. Ή απλώς να μην την ψήσουμε και να δημιουργήσουμε μια πιο μαλακή μπάρα. Ανάλογα πως μας αρέσει.

Για την συμπαγή μπάρα: Για την συμπαγή μπάρα, βάζουμε το υλικό  σε αντικολλητικό χαρτί σε ένα ταψί και την πιέζουμε μέχρι να πάρει το επιθυμητό ύψος ομοιόμορφα σε ένα ορθογώνιο σχήμα. Το ψήνουμε στους 180 βαθμούς σε προθερμασμένο φούρνο για 10-15 λεπτά.

Για την μαλακή μπάρα:  Βάζουμε το μείγμα σε λαδόκολλα και πιέζουμε μέχρι να πάρει το επιθυμητό ύψος ομοιόμορφα σε ένα ορθογώνιο σχήμα, το σκεπάζουμε με ακόμη ένα αντικολλητικό  χαρτί και το αφήνουμε στο ψυγείο για 3-4 ώρες, όπου και το διατηρούμε.

Αφού γίνουν οι μπάρες μπορούμε να τις τυλίξουμε σφιχτά σε μία λαδόκολλα και με ένα μαχαίρι με δόντια απαλά το κόβουμε όπως φαίνεται στην  εικόνα έτσι ώστε να είναι έτοιμο συσκευασμένο.

Tip: Αν δεν έχετε χαρουπόμελο να προσθέσετε στο μούλτι, μπορείτε να το αντικαταστήσετε με  1 κ.σ σταφίδες και να προσθέσετε 1 κ. ζεστό νερό στο μούλτι και αφού ανακατευτούν  να συνεχίσετε την διαδικασία κανονικά.

Βγαίνουν περίπου 4 μερίδες των 50γρ. και διατηρούνται στο ψυγείο.

Αποτελεί ένα υγιεινό σνακ, για τους μικρούς μας φίλους. Αν σας ενδιαφέρει, να μάθετε περισσότερα για μια ισορροπημένη διατροφή για παιδιά και εφήβους, μπορείτε να ανατρέξετε εδώ.

μπάρα δημητριακών infographic

Μπάρα ωμοφαγική δημητριακών
Σχεδόν έτοιμη…
Ωμοφαγική μπάρα δημητριακών
Έτοιμη για κόψιμο…
Ωμοφαγική μπάρα δημητριακών
Έτοιμο το σνακ…για δώρο ή άμεση κατανάλωση…
Ωμοφαγική μπάρα δημητριακών
Καλή μας όρεξη

Για περισσότερα vegan σνακ, μπορείτε να δείτε το παρακάτω video μου στο κανάλι του διαιτολογικού μας γραφείου στο youtube, όπου μπορείτε να εγγραφείτε.